En haj til medier (Bog, Indbundet, Dansk) af Trine May

En haj til medier (Bog, Indbundet, Dansk)

Af: Trine May


Forlag: Gyldendal

  • Type: Bog
  • Format: Indbundet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702259254
  • Udgave: 1. (10-08-2018)
  • Oplag: 1. (10-08-2018)
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Serie: Fandango
  • Illustrationer: Ja
  • Omslagsgrafiker: Helle Madsen - Frk. Madsen
  • Omslagsillustrator: Rikke Arentoft Poulsen
  • Illustrator: Rikke Arentoft Poulsen
  • Fotograf: Thorkild Jensen
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 57
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 202mm, H: 278mm, D: 10mm, Vægt: 386g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie?

Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)