En haj til medier (bog, indbundet, dansk)

Af: Trine May


  • Forlag: Gyldendal
  • Format: Indbundet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702259254
  • Udgave: 1. (10-08-2018)
  • Oplag: 1. (10-08-2018)
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Serie: Fandango
  • Illustrationer: Ja
  • Omslagsgrafiker: Helle Madsen - Frk. Madsen
  • Omslagsillustrator: Rikke Arentoft Poulsen
  • Illustrator: Rikke Arentoft Poulsen
  • Fotograf: Thorkild Jensen
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 57
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 202mm, H: 278mm, D: 10mm, Vægt: 386g

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie?

Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.

Anmeldelser (0)