Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-02-2017
Er du interesseret i computerspil og animation? Vil du gerne lære at kode dine egne computerprogrammer? Denne bog er hvad enhver spirende computerprogrammør har brug for. Farverig grafik kombineret med trin for trin-instruktioner gør kunsten at kode enkel, overskuelig og sjov - selv for nybegyndere. Bogen gennemgår, hvordan du bygger spil og animationer med to forskelige computersprog: Scratch og Python. Stoffet er nemt at gå til, og den overskuelige formidling gør selv de sværere dele af kodning sjove og nemmere at forstå. I samme serie som bøgerne "Hjælp dit barn med matematik" og "Hjælp dit barn med biologi, kemi og fysik".
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Forlaget Bolden |
| Forfatter | Carol Vorderman |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (01-02-2017) |
| Oplag | 3. (08-08-2018) |
| Første udgivelsesår | 2017 |
| Originaltitel | Computercoding for kids |
| Oversætter | Sandra Norman Andersen, Christian Christensen og Ann F. Jørgensen |
| Originalsprog | Engelsk |
| Sideantal | 224 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 205mm, H: 242mm, D: 22mm, Vægt: 843g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771068016 |