English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 1) (Bog, Hæftet, Engelsk)

English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 1)

(Bog, Hæftet, Engelsk)



Forlag: Øknom
  • Sideantal: 115
  • Dato for udgivelse: 23-11-2008
  • Udgivelse: 2. udgave, 2008.
  • Nr. i serien: Bind: Part 1,
  • Redaktion: Maria Mellemgaard
  • Medforfattere: Mai-Britt Fennefoss Nielsen, Anette Lind
  • Illustrationsangivelser: ill. i farver
  • Anvendelighed: Til brug for undervisningen i fagene engelsk A og afsætning A på hhx
  • År for denne udgave: 2008
  • Første udgivelsesår: 2008
  • Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
  • Udgave: 2
  • Oplag: 1

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Part 1 indeholder en kombination af afsætningsterorier, autentiske artikler fra engelsksprogede tidsskrifter samt øvelser. Part 1 indeholder  emner som: Segmenting the Consumers Market, Age Subcultures, Target Marketing, The Development within Retailing, The Organisation of Redetail Outlets, E-tailing, Consumers Buying Behaviour og What is Strategic Planning. Bogen kan anbefales til de erhvervsgymnasiale uddannelser og lægger op til tværfagligt samarbejde. Part 1 er fulgt op af samme titel med en  Part 2.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Øknom
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Engelsk
ISBN-13 / EAN-13 9788774148562