English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 2) (Bog, Limryg, Engelsk)

English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 2)

(Bog, Limryg, Engelsk)



Forlag: Øknom
  • Sideantal: 128
  • Dato for udgivelse: 23-6-2009
  • Udgivelse: 2. udgave, 2009.
  • Nr. i serien: Bind: Part 2,
  • Redaktion: Maria Mellemgaard
  • Medforfattere: Anette Lind, Mai-Britt Fennefoss Nielsen
  • Illustrationsangivelser: ill. i farver
  • Ophavsangivelse: Anette Lind, Mai-Britt Fennefoss Nielsen
  • Anvendelighed: Til brug for undervisningen i fagene engelsk A og afsætning A på hhx
  • År for denne udgave: 2009
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
  • Udgave: 2
  • Oplag: 1

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Part 2 er en fortsættelse af Part 1. Bogen indeholder en kombination af afsætningsteorier, autentiske artikler fra engelsksprogede tidsskrifter samt øvelser.
Bogen er opdelt i tre kapitler: The 4 P´s, Competition og Innovation. Indeholder mange illustrationer og er i nutidens farver. Bogen er beregnet for de erhvervsgymnasiale uddannelser og lægger op til tværfagligt samarbejde.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Øknom
Type Bog
Format Limryg
Sprog Engelsk
ISBN-13 / EAN-13 9788774148616