English from a Marketing Perspective: get ahead, Tips & tricks (Part 2) (Bog, Hæftet, Flere sprog)

English from a Marketing Perspective: get ahead, Tips & tricks (Part 2)

(Bog, Hæftet, Flere sprog)



Forlag: Øknom
  • Sideantal: 36
  • Dato for udgivelse: 1-8-2009
  • Udgivelse: 2. udgave, 2009.
  • Nr. i serien: Bind: Part 2,
  • Redaktion: Maria Mellemgaard
  • Medforfattere: Mai-Britt Fennefoss Nielsen, Anette Lind
  • Illustrationsangivelser: ill. i farver
  • Ophavsangivelse: Mai-Britt Fennefoss Nielsen, Anette Lind
  • År for denne udgave: 2009
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
  • Udgave: 2
  • Oplag: 1

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tips & tricks Part 2 indeholder forslag til løsning af de stillede opgaver i lærebogen af samme titel. Det er en vejledning primært for læreren.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Øknom
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Flere sprog
ISBN-13 / EAN-13 9788774148623