Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 25-09-2025
At udvikle en inkluderende skole kræver, at vi lytter til elevernes erfaringer og giver dem indflydelse. Vigtigt er det også, at lærere samarbejder med andre fagpersoner, forældre og lokalsamfund om at styrke elevernes muligheder for at deltage i og bidrage til undervisningen gennem et princip om fællesskabende skolepraksis.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Forfatter | Gry Tybjerg og Tilde Mardahl-Hansen |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (25-09-2025) |
| Oplag | 1. (25-09-2025) |
| Første udgivelsesår | 2025 |
| Serie | Pædagogisk rækkevide |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 72 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 129mm, H: 201mm, D: 7mm, Vægt: 75g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788775976447 |