Marketing som drivkraft er en blindgyde. Vi skal gøre markedet til drivkraften: Vi skal høre markedet, lytte til det, påvirke det, skubbe... Læs mere
Jennifer Garvey Berger har gennem sin forskning i lederskab og kompleksitet fundet frem til fem af de mest skadelige og udbredte tankefælder –... Læs mere
Soldaterveteraner har en hel unik holdånd. På alle niveauer har veteranerne været vant til at... Læs mere
Vi er i et nyt århundrede, der har sin helt egen stemme. En stemme, der opfordrer os til at strække vores bevidsthed... Læs mere
Bogen har til formål at vise forskellige måder at arbejde med protreptik på i praksis for dermed at bidrage til den udvikling i samfundet, som i højere... Læs mere
En praktisk guide, der giver ledere værktøjer, færdigheder og mindset til at lede ordentligt, skalérbart og bæredygtigt i 2020’erne på tværs af kulturer og... Læs mere
Med udgangspunkt i 12 aspekter af den filosofiske praksis redegør Ole Fogh Kirkeby for filosofiens kraft og vigtighed i dag med den overbevisning om, at den post-pandemiske verden... Læs mere
Hvis viden er magt, er det visdom at vide, hvad vi ikke ved. Denne bog handler om værdien forbundet med at gentænke og aflære. Den amerikanske psykolog og bestsellerforfatter Adam Grant... Læs mere
Med denne bog forsøger forfatterne at gå nye – filosofiske – veje for at forebygge det største monster på både det danske og det internationale arbejdsmarked, nemlig stressen. For stress er... Læs mere
Denne bog handler om ligeværd – ikke ligestilling – mellem de to traditionelle biologiske køn: mand og kvinde. Ordet ligeværd stikker nemlig mange lag dybere end ordet... Læs mere
Som uformel leder uden personaleansvar styrer man ofte projekter, organiserer samarbejder eller leder processer. Pludselig befinder man sig i en gråzone mellem at være... Læs mere
Bogen er en kritisk samtidssatire, der henvender sig til alle, som forsker eller færdes i arbejdslivet, og som er optaget af dets udvikling. Det er en bog, som tilskynder læseren til at... Læs mere