Social innovation handler om at brug den innovations- og drivkraft, der findes blandt samfundets virksomheder, foreninger, frivillige og pårørende... Læs mere
Hvis vi åbner øjnene for de mennesker, der er omkring os, og ser deres behov og udgangspunkt i stedet for blot at se på os selv, kan vi både på vores arbejdsplads og derhjemme opnå... Læs mere
7 gode vaner. Miniudgave er lige til at have i lommen. De kendte syv gode vaner er i denne miniudgave samlet i en hurtig og letfordøjelig udgave. Bogen præsenterer syv gode... Læs mere
Ole Fogh Kirkeby skildrer den idealtilstand, han kalder Den frie organisation. Den frie organisation består af et arbejdende fællesskab båret af lidenskab, næstekærlighed, fokus på... Læs mere
Tiden er inde til, at langt flere offentlige institutioner sætter borgerne i spil. Den offentlige sektors 800.000... Læs mere
”Strategiarbejdet skal demokratiseres og gentænkes, hvis det skal blive til andet end et årligt teater.” Så kontante er ordene fra Lars Bo Hansen, der har... Læs mere
Hvordan vinkler man en historie? Hvad er det nu en rubrik er? Hvilken genre skal jeg bruge? Kommunikationsfolk med en akademisk uddannelse har... Læs mere
Alle politiske partier uanset farve har de senere år talt om tillid som det nye ledelsesparadigme. Men hvad er det for nogen principper, de offentlige... Læs mere
I al ledelse ligger en grad af forførelse. Ordene er Kasper Holtens, instruktør og operachef for et af verdens mest respekterede kompagnier, Royal Opera House i London. I denne bog fortæller... Læs mere
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens... Læs mere
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo... Læs mere
John Storm Pedersen og Peter Aagaard har undersøgt, hvordan offentlige ledere reagerer på reformer i en tid, hvor vi lever i en reformstat. Dirigent eller... Læs mere