Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 24-09-2007
Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Lars Graulund Jespersen, Anton Christensen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (24-09-2007) |
| Oplag | 3. (22-07-2016) |
| Første udgivelsesår | 2007 |
| Omslagsgrafiker | VINK Grafisk Design |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 192 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 172mm, H: 241mm, D: 12mm, Vægt: 426g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788776754778 |