Globalizing Asian Religions: Management and Marketing (Bog, Hardback, Engelsk)

Globalizing Asian Religions: Management and Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This volume brings together the insights of theories of management and marketing to give an original, alternative view of the organizational dynamics of globalizing Asian New Religious Movements (NRMs) and established religions.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Amsterdam University Press
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-03-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Global Asia
Illustrationer 9 Illustrations, black and white
Fagredaktør Wendy Smith, Hirochika Nakamaki, Louella Matsunaga, Tamasin Ramsay
Originalsprog Netherlands
Sideantal 380
Indbinding Hardback
Forlag Amsterdam University Press
Sideoplysninger 380 pages, 9 Illustrations, black and white
Mål 164 x 241 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9789462981447