Grundlæggende markedsføring (Bog, Hæftet, Dansk)

Grundlæggende markedsføring

(Bog, Hæftet, Dansk)

Forlag: Marko
  • Sideantal: 192
  • Dato for udgivelse: 15-2-2005
  • Udgivelse: 2. udgave, 2005.
  • Medforfattere: Pia Agerbæk Marlo, Peter Karstrøm Vagning
  • Illustrationsangivelser: ill.
  • Ophavsangivelse: Pia Agerbæk Marlo, Peter Karstrøm Vagning
  • Anvendelighed: Målgruppen for denne bog er primært elever, der har valgt markedsføring som tilvalgsfag på 2. år af HG-uddannelsen
  • År for denne udgave: 2005
  • Første udgivelsesår: 2005
  • Originalsprog: Dansk
  • Udgave: 2
  • Oplag: 1

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Målgruppen for denne bog er elever, der har valgt tilvalgsfaget Markedsføring på handelsskolernes Grunduddannelse. Desuden henvender bogen sig til merkonomstuderende og andre der ønsker en grundlæggende indføring i markedsføring.
Lærebogen udgør et komplet undervisningssystem med teori og en række kreative opgaver - klar til brug.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Marko
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
ISBN-13 / EAN-13 9788791649011