Grundlæggende statistik: for markedsføring og salg (Bog, Hæftet, Dansk) af Kenneth Hansen

Grundlæggende statistik: for markedsføring og salg

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Kenneth Hansen

Nedsat pris! Grundlæggende statistik: for markedsføring og salg


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfatter Kenneth Hansen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (09-08-2013)
Oplag 5. (09-05-2024)
Første udgivelsesår 2013
Originalsprog Dansk
Sideantal 128
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 172mm, H: 12mm, D: 246mm, Vægt: 265g
ISBN-13 / EAN-13 9788741257976