Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 09-08-2013
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfatter | Kenneth Hansen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (09-08-2013) |
| Oplag | 5. (09-05-2024) |
| Første udgivelsesår | 2013 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 128 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 172mm, H: 12mm, D: 246mm, Vægt: 265g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741257976 |