Grundlagen der Medienwirtschaft: Algorithmen und Medienmanagement (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Christoph Zydorek

Grundlagen der Medienwirtschaft: Algorithmen und Medienmanagement

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Christoph Zydorek

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Lehrbuch setzt an den Inhalten des Bandes "Einführung in die Medienwirtschaftslehre" von Christoph Zydorek an und erweitert diese entsprechend den Anforderungen von medienbezogenen Masterstudiengängen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Christoph Zydorek
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2018
Udgivelsesdato 07-02-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 50 Illustrations, black and white; XII, 173 S. 50 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 173
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 173 pages, 50 Illustrations, black and white; XII, 173 S. 50 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658152512