Håndbog i strategisk public relations (Ebog, pdf, drm, Dansk) af Henrik Merkelsen

Håndbog i strategisk public relations

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfatter: Henrik Merkelsen

PRIS
412,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Effektive public relations er en nødvendig forudsætning når virksomheder, organisationer og myndigheder skal navigere i et ofte komplekst og konfliktfyldt krydsfelt af både modstridende og sammenfaldende interesser blandt deres stakeholdere.

PR-branchens overdøvende succes skyldes i høj grad, at der er tale om en hyper-pragmatisk profession. Der er næsten ingen grænser for, hvilke midler - iblandt også de mindre fine - som kan komme i spil i dette krydsfelt.

På samme måde er public relations som teoretisk disciplin præget af evnen til at indoptage input fra konkurrerende discipliner.

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations.

Håndbog i strategisk public relations behandler bl.a. stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt.

Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

I tilknytning til Håndbog i strategisk public relations er der udgivet en casesamling.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Henrik Merkelsen
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 22-12-2009
Sideantal 430 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 3678 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788759326756