Handelndes Lernen im Philosophieunterricht: Charles S. Peirces pragmatische Maxime im... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Handelndes Lernen im Philosophieunterricht: Charles S. Peirces pragmatische Maxime im Kontext philosophischer Bildungsprozesse

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Klaus Feldmann

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Klaus Feldmann untersucht die Entwicklung eines Ansatzes, welcher philosophische Bildung als Einheit von Theorie und Praxis von seinem Geschehen her konzeptionell weiterdenkt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Klaus Feldmann
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 24-01-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie Ethik und Bildung
Illustrationer VIII, 201 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 201
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 201 pages, VIII, 201 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658169572