Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Marie-Kristin Franke

Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Marie-Kristin Franke
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2013 ed.
Udgivelsesdato 01-11-2012
Første udgivelsesår 2012
Illustrationer 61 Illustrations, black and white; XIX, 408 S. 61 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 408
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 408 pages, 61 Illustrations, black and white; XIX, 408 S. 61 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834943903