Industrielle Services strategisch optimieren: Service Excellence (Bog, Hardback, Tysk) af Michael Schawalder

Industrielle Services strategisch optimieren: Service Excellence

(Bog, Hardback, Tysk)
Forfattere: Michael Schawalder, Volker Lenz, Herbert Rollin



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Buch beschreibt einen neu entwickelten ganzheitlichen Lösungsansatz für das Servicegeschäft in der Industrie, kombiniert mit dem Customer Relationship Management, kurz CRM.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Michael Schawalder, Volker Lenz, Herbert Rollin
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2013 ed.
Udgivelsesdato 29-05-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 18 Illustrations, color; 44 Illustrations, black and white; XIV, 155 S. 62 Abb., 18 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 155
Indbinding Hardback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 155 pages, 18 Illustrations, color; 44 Illustrations, black and white; XIV, 155 S. 62 Abb., 18 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783642364525