Influence Design in the Era of AI: Business Strategy (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Sean Smith

Influence Design in the Era of AI: Business Strategy

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Sean Smith

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Balancing human ingenuity with advanced AI, the description outlines strategies for harnessing intelligent systems to achieve impactful business transformations. Practical guidance on aligning human and machine efforts enhances situational awareness and steers organizations toward a unified machineforce era.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfatter Sean Smith
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 14-05-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United States
Sideantal 216
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 216 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9781637428146