Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 21-08-2018
Helle Aarøe Nissen udfolder begrebet innovation. Hun introducerer til innovationsprocessens elementer og den komplekse vej til markedet. Med udgangspunkt i en holistisk tilgang til innovationsprocessen integreres et markedsperspektiv med udviklingen af innovationer. Bogen har fokus på innovationsledelse, samarbejde i innovationsteams, identificering af kundegrupper, positionering af innovationer og udfoldelse af, hvad kommercialisering indeholder.
Bogen henvender sig både til studerende i innovation og markedsudvikling på videregående uddannelser og til praktikere, som arbejder med innovation i virksomheder og andre organisationer.
Helle Aarøe Nissen er ph.d. i Erhvervsøkonomi fra Syddansk Universitet. Hun forsker i virksomheders udvikling og kommercialisering af innovationer.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfatter | Helle Aarøe Nissen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (21-08-2018) |
| Oplag | 2. (22-12-2022) |
| Første udgivelsesår | 2018 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 128 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 136mm, H: 217mm, D: 9mm, Vægt: 172g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741273594 |