International Business Strategy: Perspectives on Implementation in Emerging Markets (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

International Business Strategy: Perspectives on Implementation in Emerging Markets

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This volume fills a gap in the international business literature, offering the perspectives of researchers who are deeply embedded in one key emerging market, India.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 13-11-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 3 Illustrations, color; 25 Illustrations, black and white
Fagredaktør S. Raghunath, Elizabeth L. Rose
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 476
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 476 pages, 3 Illustrations, color; 25 Illustrations, black and white
Mål 148 x 211 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9781349713554