Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 18-11-2024
Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i organisationen, får ledere og medarbejdere en mulighed for at lytte til og forstå hinanden. Men det kræver, at organisationen skaber rammerne for det.
Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Dansk Flygtningehjælp og Frederikshavn Kommune.
Bogen giver bl.a. viden om:
Interne sociale medier henvender sig til studerende i kommunikation, ledelse eller IT på videregående uddannelser samt til ledere, kommunikatører og ansvarlige for interne sociale medier, som ønsker at forstå og udvikle kommunikationen på interne sociale medier. Bogen er solidt funderet i den nyeste forskning i intern kommunikation, interne sociale medier og medarbejderne som kommunikatører.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfatter | Vibeke Thøis Madsen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (18-11-2024) |
| Oplag | 1. (02-04-2025) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 190 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 173mm, H: 240mm, D: 14mm, Vægt: 440g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759342596 |