Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation (Bog, Hæftet, Dansk) af Ezio Pillon

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Ezio Pillon, Michael Vodder

Nedsat pris! Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.

Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Ezio Pillon, Michael Vodder
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (22-08-2013)
Oplag 3. (17-01-2017)
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer Ja
Originalsprog Dansk
Sideantal 160
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 172mm, H: 241mm, D: 9mm, Vægt: 310g
ISBN-13 / EAN-13 9788741256788