Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 22-08-2013
’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.
Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.
Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Ezio Pillon, Michael Vodder |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (22-08-2013) |
| Oplag | 3. (17-01-2017) |
| Første udgivelsesår | 2013 |
| Illustrationer | Ja |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 160 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 172mm, H: 241mm, D: 9mm, Vægt: 310g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741256788 |