Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn (Bog, Hæftet, Dansk) af Kenneth Dosanjh

Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm, Alberte Hall

Nedsat pris! Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm, Alberte Hall
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (27-07-2020)
Oplag 2. (08-04-2022)
Første udgivelsesår 2020
Tegnet af Leif Kayser
Originalsprog Dansk
Sideantal 208
Indbinding Hæftet
ISBN-13 / EAN-13 9788741278360