Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 27-07-2020
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Bogen indeholder blandt andet:
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm, Alberte Hall |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (27-07-2020) |
| Oplag | 2. (08-04-2022) |
| Første udgivelsesår | 2020 |
| Tegnet af | Leif Kayser |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 208 |
| Indbinding | Hæftet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741278360 |