Forventes på lager: 07-01-2008
Skal pædagoger kunne minimere eksklusion og i stedet integrere udsatte børn i institutionens hverdagsliv, er det nødvendigt med viden om det daglige arbejdes ubevidste, ulighedsskabende mekanismer. En række konkrete case-eksempler fra daginstitutionsundersøgelsen "Kan daginstitutioner gør en forskel?" (Jensen, 2005) illustrerer, hvordan det pædagogiske arbejde enten kan virke ekskluderende eller inkluderende på baggrund af pædagogernes adfærd og forventninger til børnene.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Forfatter | Bente Jensen |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 07-01-2008 |
| Udgiver | Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag |
| Sideantal | 43 Sider |
| Filtype | |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788776842345 |