Kommunikation om innovation: Fra brændende vision til levende organisationskultur (Ebog, pdf, drm, Dansk) af Susanne Rubæk

Kommunikation om innovation: Fra brændende vision til levende organisationskultur

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfattere: Susanne Rubæk, Morten Svalgaard Nielsen

PRIS
364,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Verden er fuld af innovation. Nye teknologier, nye produkter, nye serviceydelser og helt nye industrier er dukket op.

Hvordan du kommunikerer om innovation, er afgørende, når du vil skabe mærkbar formidling, der kan omsættes til konkret handling. At kommunikere om innovation er en særlig form for kommunikation, der stiller skærpede krav til, at lederen er kreativ, tillidsskabelse, autentisk og mestrer evnen til at udstikke en retning. At få andre mennesker til at tænke og handle innovativt gennem sin kommunikation, er dog en vanskelig opgave.

Kvalitativ innovationskommunikation forudsætter organisatorisk forståelse, og bogen bidrager af samme grund til forskelligartet indsigt i motivation, strategi, kompleksitet, ledelse, tillid, feedback, kultur, læring, storytelling og præsentation – baseret på den nyeste viden inden for områderne. Den gode nyhed er, at innovationskommunikation kan læres. Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag
Forfattere Susanne Rubæk, Morten Svalgaard Nielsen
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgave 1
Udgivelsesdato 19-05-2016
Sideantal 265 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 2904 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788757499001