Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 18-12-2024
Kompendium i Konkurrence- og Markedsføringsret, 2. udg. giver en detaljeret, men overskuelig gennemgang af centrale dele af konkurrenceretten og markedsføringsretten med udgangspunkt i pensum ved Københavns Universitet og Aalborg Universitet, men kan også anvendes uafhængigt af lærebogsgrundlaget.
Foruden relevant retspraksis og administrativ praksis behandler kompendiet bl.a. følgende emner vedr. konkurrenceretten:
Og vedr. markedsføringsretten:
Kompendiet er egnet som supplerende læsning og i forbindelse med eksamensforberedelsen. Siden 2012-udgaven er det blevet opdateret i overensstemmelse med de gældende regler, herunder bl.a. den reviderede markedsafgrænsningsmeddelelse, den nye regel om call-in af fusioner, de nye bødeberegningsprincipper i konkurrenceretten samt forordningen om udenlandske subsidier (Foreign Subsidies Regulation).
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | KompendieForlaget |
| Forfatter | Merve Elife Yildiz |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (18-12-2024) |
| Oplag | 2. (18-12-2024) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 180 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 178mm, H: 251mm, D: 10mm, Vægt: 380g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771731705 |