Konkurrence- og markedsføringsret (Bog, Hæftet, Dansk) af Peter Nyborg Villadsen

Konkurrence- og markedsføringsret

(Bog, Hæftet, Dansk)

Nedsat pris! Konkurrence- og markedsføringsret


Forlag: Djøf Forlag

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kompendiet er udarbejdet med udgangspunkt i pensum på de juridiske uddannelser på Aalborg Universitet og Københavns Universitet. Kompendiet retter sig mod jura- og erhvervsjurastuderende, men kan også benyttes af andre studerende, fagfolk eller interesserede. 


Det er kompendiets formål at give et overskueligt overblik over konkurrence- og markedsføringsrettens problemstillinger. Kompendiet fungerer som et opslagsværk, der skal supplere lærebogen. 


Kompendiet er todelt og består i en første del, der gennemgår konkurrenceretten, herunder retsområdet for konkurrencebegrænsende aftaler og misbrug af dominerende stilling. Anden del omhandler markedsføringsrettens mange facetter, herunder retsstridig markedsføring, produktefterligning mv. 


Peter Nyborg Villadsen er kandidatstuderende på den juridiske uddannelse på Aalborg Universitet og arbejder som legal trainee hos Accura i deres afdeling for Bank og Finans.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Djøf Forlag
Forfatter Peter Nyborg Villadsen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (03-03-2024)
Oplag 1. (03-03-2024)
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog Dansk
Sideantal 98
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 169mm, H: 238mm, D: 8mm, Vægt: 198g
ISBN-13 / EAN-13 9788757459487