Kundefokus skaber konkurrencekraft (Ebog, epub, Dansk) af Torben Ulrich

Kundefokus skaber konkurrencekraft

(Ebog, epub, Dansk)
Forfattere: Torben Ulrich, Jens Refshøj, Mogens Bjerre

PRIS
183,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder.
Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter.
Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Lindhardt og Ringhof
Forfattere Torben Ulrich, Jens Refshøj, Mogens Bjerre
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 01-05-2014
Udgiver Lindhardt og Ringhof
Sideantal 306 Sider
Filtype epub
Filversion 3.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 6363 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788711335345