Kundenemotionen und Mitarbeitermotivation: Produktivitatssteigerung durch kundenzentr... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Kundenemotionen und Mitarbeitermotivation: Produktivitatssteigerung durch kundenzentrierte Unternehmensfuhrung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Ivonne Preusser

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Ivonne Preusser
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 05-09-2016
Første udgivelsesår 2016
Illustrationer 28 Illustrations, black and white; XXII, 184 S. 28 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 184
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 184 pages, 28 Illustrations, black and white; XXII, 184 S. 28 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658154813