Forventes på lager: 23-01-2017
KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer.
Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.
Bogens 24 inspirationsartikler er inddelt i 5 dele: Del 1: Det ”nye” i Customer Experience Management Del 2: Kundeorienteringstrends Del 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindset Del 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshed Del 5: Implementering af en kundeorienteret kultur.
Bogen er skrevet af adm. direktør Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, som har mere end 25 års erfaring med arbejdet i at skabe mere kundeorienterede virksomheder.
Klaus Lund har tidligere udgivet otte managementbøger inden for kundeorientering bl.a. ”Introduktion til Service Management”, ”Total Quality Management”, ”CRM – Implementering af kundeorienteret ledelse” og ”Business Excellence”.
| Forlag | Libris |
| Forfatter | Klaus Lund |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 23-01-2017 |
| Udgiver | PubliShare |
| Sideantal | 199 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 1280 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771920246 |