Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres: Vind deres loyalitet – behandl dem... (Ebog, epub, Dansk)

Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres: Vind deres loyalitet – behandl dem som konger

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Lars Stig Duehart

Forlag: Forlaget Birmar

PRIS
39,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om: - Hvordan man servicerer kunder - Hvordan man lytter effektivt til kunderne - Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kunde­servicen En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Forlaget Birmar
Forfatter Lars Stig Duehart
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgave 1. E-bogs udgave
Udgivelsesdato 27-05-2016
Serie Fra idé til handling
Serienummer 46
Illustrator Marianne Duehart
Fagredaktør Camilla Aagaard Lauridsen, Galina Jørgensen
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 402 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788793149953