Forventes på lager: 27-05-2016
Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om: - Hvordan man servicerer kunder - Hvordan man lytter effektivt til kunderne - Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kundeservicen En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.
| Forlag | Forlaget Birmar |
| Forfatter | Lars Stig Duehart |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. E-bogs udgave |
| Udgivelsesdato | 27-05-2016 |
| Serie | Fra idé til handling |
| Serienummer | 46 |
| Illustrator | Marianne Duehart |
| Fagredaktør | Camilla Aagaard Lauridsen, Galina Jørgensen |
| Filtype | epub |
| Filversion | 2.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 402 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788793149953 |