Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 13-04-2007
Hvad skal eleverne undervises i? Hvordan lærer de bedst og mest? Et bevidst forhold til den slags spørgsmål forudsætter solid indsigt i hvad kundskaber, læring og undervisning egentlig er.
Hilde Hiim og Else Hippe står for didaktisk helhedstænkning og udfordrer læseren til at finde sit eget kritisk-pædagogiske grundsyn og til at analysere undervisningsspørgsmål ud fra de forskellige perspektiver i deres sekskantede ”relationsstjerne”.
Forfatterne skriver levende og engageret til lærer- og didaktikstuderende.
Hilde Hiim er førsteamanuensis ved Høgskolen i Akershus i Norge, og Else Hippe pensioneret fra en tilsvarende stilling.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Gyldendal |
| Forfattere | Hilde Hiim, Else Hippe |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (13-04-2007) |
| Oplag | 5. (28-06-2024) |
| Første udgivelsesår | 1997 |
| Serie | Gyldendals Lærerbibliotek |
| Originaltitel | Læring gjennem opplevelse; forståelse og handling |
| Omslagsgrafiker | Sofie Meedom |
| Omslagsillustrator | Sofie Meedom |
| Oversætter | Knud Fink Ebbesen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 319 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 158mm, H: 230mm, D: 22mm, Vægt: 486g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702055610 |