Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 17-05-2022
Marketing er under store forandringer i disse år, og i den nye udgave af Luk virksomheden op! bliver begreber omkring digital markedsføring behandlet, herunder shitstorm, lovestorm, optionsleder, pinkwashing and greenwashing. Desuden har bogen fokus på det grønne: Hvordan virksomheden kan arbejde med cirkulær økonomi, den tredobbelte bundlinje samt udvikle og styrke værdikæden.
3. udgave af Luk virksomheden op! er tilpasset den nye læreplan i erhvervsøkonomi. Bogen dækker hele kernestoffet i erhvervsøkonomi på C-niveau, og nye elevaktiverende cases og eksempler bidrager til forståelsen af begreberne i kernestoffet. Udvalget af teorier og modeller i 3. udgave er omfattende og fornyet. Det er således op til den enkelte underviser at udvælge de relevante teorier og modeller til brug i undervisningen.
| Forlag | Forlaget Columbus |
| Forfatter | Sofie Kærn Heding og Marie Louise Telling Jepsen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 3. (17-05-2022) |
| Oplag | 1. (17-05-2002) |
| Første udgivelsesår | 2012 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 248 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 170mm, H: 240mm, Vægt: 550g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788779707214 |