Forventes på lager: 18-09-2020
Folkeskolens matematikundervisning er kuldsejlet. Næsten halvdelen af eleverne består ikke den afsluttende eksamen - og det er i øvrigt slet ikke matematik, de undervises i, men snarere en forældet slags regning. Det er både en dannelsesmæssig og uddannelsespolitisk katastrofe. Denne bog inviterer til en debat, der for en gangs skyld ikke handler om form, men om undervisningens indhold. Hvad er det vi ønsker for vores børn og deres fremtid? Skal vi kun lære dem at regne, uden at formidle en større sammenhæng, eller skal vi tværtimod inspirere dem til at blive kritisk tænkende individer? I så fald skal undervisningen gribes helt anderledes an.
![]() |
Har du brug for en ny lommeregner? Vi har Texas TI-30XB og TI-30XS og mange andre, altid til en skarp pris. |
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfatter | Jacob Grønlykke |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 18-09-2020 |
| Sideantal | 123 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 2167 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759336243 |