Markedsanalyse i teori og praksis (Bog, Hæftet, Dansk) af Kenneth Hansen

Markedsanalyse i teori og praksis

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Kenneth Hansen, Poul K. Faarup

Nedsat pris! Markedsanalyse i teori og praksis


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.
Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges.
Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.
Opbygningen er i hovedtræk som følger:
* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces
* Statistiske test i markedsanalysen
* Den kvantitaative markedsanalyse
* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser
* Rapportering og økonomi
Som hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er:

http://www.kennethhansen.net/kehatools.html

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (21-08-2008)
Oplag 5. (01-10-2021)
Første udgivelsesår 2008
Omslagsgrafiker VINK Grafisk Design
Originalsprog Dansk
Sideantal 320
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 173mm, H: 241mm, D: 20mm, Vægt: 686g
ISBN-13 / EAN-13 9788776756222