Markedsføringsplanlægning og -ledelse: Hvordan bruge teori til at identificere, prior... (Ebog, pdf, drm, Dansk)

Markedsføringsplanlægning og -ledelse: Hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfattere: Otto Ottesen, Stig Ingebrigtsen

PRIS
101,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre: produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfattere Otto Ottesen, Stig Ingebrigtsen
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 01-01-1993
Udgiver Samfundslitteratur
Sideantal 165 Sider
Filtype pdf
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788759399064