Markedskommunikation og medieplanlægning (Bog, Hæftet, Dansk) af Kim Skjoldborg

Markedskommunikation og medieplanlægning

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Kim Skjoldborg

Nedsat pris! Markedskommunikation og medieplanlægning


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.


Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper.


Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Kim Skjoldborg
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (17-03-2023)
Oplag 1. (17-03-2023)
Originalsprog Dansk
Sideantal 506
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 173mm, H: 242mm, D: 33mm, Vægt: 1081g
ISBN-13 / EAN-13 9788759329405