Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 18-10-2018
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Systime |
| Forfattere | Morten Haase, Jan Halberg Madsen, Michael Bregendahl |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 4. (18-10-2018) |
| Oplag | 1. (18-10-2018) |
| Første udgivelsesår | 2018 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 310 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 171mm, H: 240mm, D: 15mm, Vægt: 595g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788761693457 |