Markedskommunikation (Bog, Hæftet, Dansk) af Morten Haase

Markedskommunikation

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Morten Haase, Jan Halberg Madsen, Michael Bregendahl

Forlag: Systime

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.


Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.


I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.


Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Systime
Forfattere Morten Haase, Jan Halberg Madsen, Michael Bregendahl
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 4. (18-10-2018)
Oplag 1. (18-10-2018)
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog Dansk
Sideantal 310
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 171mm, H: 240mm, D: 15mm, Vægt: 595g
ISBN-13 / EAN-13 9788761693457