Marken im Szenesport: Die Rolle und Strategien kommerzieller Akteure (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Cyrill Spale

Marken im Szenesport: Die Rolle und Strategien kommerzieller Akteure

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Cyrill Spale



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Cyrill Spale untersucht die Bedeutung von Marken im Szenesport für das Funktionieren der Sportarten und zeigt, dass sie Netzwerke mit glaubwürdigen Akteuren bilden, um sich innerhalb der Gemeinschaft erfolgreich positionieren zu können.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Cyrill Spale
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2015 ed.
Udgivelsesdato 12-01-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrationer 10 Illustrations, black and white; XVI, 242 S. 10 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 242
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 242 pages, 10 Illustrations, black and white; XVI, 242 S. 10 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658084493