Market Research and Statistics: International Marketing and Sales (Bog, Hæftet, Dansk) af Kenneth Hansen

Market Research and Statistics: International Marketing and Sales

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Kenneth Hansen, Poul K. Faarup

Nedsat pris! Market Research and Statistics: International Marketing and Sales


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales.
En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode marketingplaner er, at man har viden og information. Meget information samles ind ved hjælp af eksterne datakilder, men ofte må man foretage egne undersøgelser – markedsanalyser.

Med dette andet bind i serien International Marketing and Sales sætter vi fokus på markedsanalyseprocessen, og vi gennemgår de væsentlige elementer i indsamling af information – både primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, udarbejdelse af spørgeskemaer og svarskalaer, databehandling samt en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer.

Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på de to første semestre, men kan nemt bruges på andre uddannelser.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (30-06-2010)
Oplag 3. (27-07-2018)
Første udgivelsesår 2010
Illustrationer Ja
Omslagsgrafiker VINK Grafisk Design
Oversætter Clem Luxford
Tegnet af - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Originalsprog Dansk
Sideantal 182
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 174mm, H: 241mm, D: 12mm, Vægt: 400g
ISBN-13 / EAN-13 9788776757694