Marketing Concepts and Strategies (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Sally (Coventry University Dibb

Marketing Concepts and Strategies

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Sally (Coventry University Dibb, Lyndon (Coventry University Simkin, William (Texas A&M University) Pride, USA) Ferrell (Auburn University, Ferrell (University of New Mexico)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning EMEA
Forfattere Sally (Coventry University Dibb, Lyndon (Coventry University Simkin, William (Texas A&M University) Pride, USA) Ferrell (Auburn University, Ferrell (University of New Mexico)
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 9 ed
Udgivelsesdato 20-01-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 832
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning EMEA
Sideoplysninger 832 pages
Mål 260 x 200 x 34
ISBN-13 / EAN-13 9781473778580