Marketing for Scientists: How to Shine in Tough Times (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Marc J. Kuchner

Marketing for Scientists: How to Shine in Tough Times (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Marc J. Kuchner


Forlag: Island Press

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781597269940
  • Udgivelsesdato: 15-11-2011
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 248
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Island Press
  • Sideoplysninger: 248 pages
  • Mål: 227 x 154 x 14
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Provides detailed advice about how to land a good scientist job, win funding, and shape the public debate. This title argues that marketing is a critical component of the modern scientific endeavour, not only advancing personal careers but also society's knowledge. It approaches marketing as a science in itself.

Læsernes anmeldelser (0)