Medie- og kommunikationsleksikon (Bog, Indbundet, Dansk) af Søren Kolstrup m.fl. (red.)

Medie- og kommunikationsleksikon

(Bog, Indbundet, Dansk)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Søren Kolstrup m.fl. (red.)
Type Bog
Format Indbundet
Sprog Dansk
Udgave 3. (25-09-2014)
Oplag 1. (25-09-2014)
Første udgivelsesår 2009
Originalsprog Dansk
Sideantal 729
Indbinding Indbundet
Mål og vægt B: 179mm, H: 245mm, D: 45mm, Vægt: 1381g
ISBN-13 / EAN-13 9788759315231