Metaphor and Gender in Business Media Discourse: A Critical Cognitive Study (Bog, Hardback, Engelsk) af V. Koller

Metaphor and Gender in Business Media Discourse: A Critical Cognitive Study

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: V. Koller



Forlag: Palgrave USA

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This new study reconciles cognitive metaphor theory with Critical Discourse Analysis to offer a fresh approach to the study of metaphor.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave USA
Forfatter V. Koller
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2004 ed.
Udgivelsesdato 25-05-2004
Første udgivelsesår 2004
Illustrationer 5 Illustrations, black and white; XI, 244 p. 5 illus.
Originalsprog United States
Sideantal 244
Indbinding Hardback
Forlag Palgrave USA
Sideoplysninger 244 pages, 5 Illustrations, black and white; XI, 244 p. 5 illus.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781403932914