Methods in Marketing and Service (Bog, Hæftet, Dansk) af Per Bergfors

Methods in Marketing and Service

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Per Bergfors, Poul K. Faarup, Jeanette Thomsen

Nedsat pris! Methods in Marketing and Service


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.

Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed.

Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper.

Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Per Bergfors, Poul K. Faarup, Jeanette Thomsen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (06-08-2018)
Oplag 1. (06-08-2018)
Originalsprog Dansk
Sideantal 272
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 174mm, H: 15mm, D: 241mm, Vægt: 513g
ISBN-13 / EAN-13 9788741271897