Music Business: The Key Concepts (Bog, Hardback, Engelsk) af Richard (Northeastern University Strasser

Music Business: The Key Concepts

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Music Business: The Key Concepts, second edition, is a comprehensive guide to the terminology commonly used in the music business today. This updated second edition responds to the music industry's increasingly digital and ever-evolving environment.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Richard (Northeastern University Strasser
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 01-10-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Routledge Key Guides
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 198
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 198 pages
Mål 216 x 138
ISBN-13 / EAN-13 9781032584461