Musik & Marken (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Musik & Marken

(Bog, Paperback / softback, Tysk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das Jahrbuch der GMM „Musik & Marken“ sondiert die Forschung zu Musik und Marken, versammelt empirische Befunde und zeigt neue Forschungsperspektiven in der Untersuchung von„Musik & Marken“ auf.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2022
Udgivelsesdato 27-05-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Jahrbuch fur Musikwirtschafts- und Musikkulturforschung
Illustrationer 11 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; IX, 277 S. 19 Abb., 11 Abb. in Farbe.
Fagredaktør Lorenz Grunewald-Schukalla, Anita Jori, Holger Schwetter
Originalsprog Germany
Sideantal 277
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 277 pages, 11 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; IX, 277 S. 19 Abb., 11 Abb. in
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658364717