Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 02-08-2016
Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.
2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver.
Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver.
Bogen udkommer også på engelsk.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfatter | Ole Bredgaard |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (02-08-2016) |
| Oplag | 1. (02-08-2016) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 272 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 171mm, H: 247mm, D: 14mm, Vægt: 515g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741265919 |