Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 04-08-2023
Oplevelsesøkonomien har siden starten af 2000’erne været i fokus i en dansk kontekst.
Denne bog er en grundig indføring i de teorier og redskaber, som er en del af begrebet oplevelsesøkonomi. Den er skrevet i et letforståeligt sprog og henvender sig til læsere, der ønsker en introduktion til oplevelsesøkonomi som samfundstendens og til oplevelser som fænomen i en kommerciel kontekst.
Oplevelsesøkonomi veksler mellem teoripræsentationer, praktiske eksempler og cases, der beskriver potentialerne og mangfoldigheden i oplevelsesøkonomien. Bogen er relevant for serviceøkonomstuderende og studerende ved beslægtede uddannelser samt praktikere, der ønsker inspiration, overblik og konkrete forslag til værktøjer og metoder til design af oplevelser.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfatter | Jan Halberg Madsen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 3. (04-08-2023) |
| Oplag | 1. (04-08-2023) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 254 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 170mm, H: 240mm, D: 14mm, Vægt: 500g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702328066 |