Forventes på lager: 07-05-2010
Flermedialiteten er udfordrende for journalistikken, både de, der producerer den – og forbrugerne. Bogen ser på virkningerne af fler- og tværmedialiteten inden for den enkelte medieorganisation, men også, hvad der sker i forhold til forbrugeren af det journalistiske produkt. Fremtrædende forskere inden for feltet i Norge og Danmark fortæller – under redaktion af Anja Bechmann Petersen og Steen K. Rasmussen fra UPDATE, Center for journalistisk kompetenceudvikling.
| Forlag | Forlaget Ajour |
| Forfattere | Anja Bechmann Petersen, Bo Hovgaard Thomasen, Espen Ytreberg, Arne Krumsvik, Yngvar Kjus, Roel Puijk, Ivar John Erdal, Bo Kampmann Walther, Helle Kannik Haastrup, Lennard Højbjerg, Ebbe Grunwald, Steen K. Rasmussen, Steffen Fjærvik |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. udgave |
| Udgivelsesdato | 07-05-2010 |
| Fagredaktør | Steen K. Rasmussen |
| Sideantal | 324 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 4501 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788792241733 |